We verlaten Laos.

4 augustus 2017 - Bangkok, Thailand

Rustig opgestaan vanochtend. Onze laatste ochtend in het prachtige Laos! Nog even koffie gedronken met croissantje aan de Mekong. Zorgen dat we geen Kip (munteenheid) meer hebben. Gewandeld over foodmarket. Om 11.00 uur moesten we kamer uit maar gelukkig konden we bagage bij receptie neerzet. Om 14.30 haalde tuk tuk ons op voor ritje naar Airport LP. Helaas vertraging;(
Om 18.30 aankomst Bangkok en je gelooft het niet....... om 21.00 uur door douane (lange lange rijen). Wat slecht geregeld. Morgenochtend door naar Surat Thani en nu als tussenstop in Bangkok in hostel in familiekamer.
Oh ja in Thailand rijdt iedereen links;)

1. Caren:
    4 augustus 2017
    wat ziet dat eten er toch altijd gekleurd en lekker uit.
  2. Inge:
    4 augustus 2017
    inderdaad heerlijk. maar dat croissantje zie ik nergens
  3. Lies:
    4 augustus 2017
    Een prachtige plek achter jullie laten en vol verwachting een volgende andere plek in Thailand bezoeken en wij reizen mee........hoera....
  4. Lydia van der Stok:
    4 augustus 2017
    FIk kijk er iedere dag naar uit naar jullie belevenissen leuke foto 's!!
  5. Baukelien:
    5 augustus 2017
    Wat een leuke foto's! Al de drijvende markt gezien? Wij gisteren aangekomen in jullie paleis. Boas heeft het keurig achtergelaten. Heerlijk pincho's gegeten in centrum van Barneveld. Geslapen als een roos in jullie bed. Net natgeregend bij het boodschappen doen maar nu weer droog. Nu lunchen en wandelen! Liefs, Jan & Baukelien