Weer terug in Surat Thani.

14 augustus 2017 - Tambon Hua Toei, Thailand

Vanochtend om 11.00 uur moesten we onze hutjes uit. Gelukkig konden we spullen gewoon in restaurant neerzetten. Dus tijd zat om nog in de zee te zwemmen. Weer erg warme dag! Om 14.00 uur werden we opgehaald voor het begin van onze terugreis. Dus taxi, boot, taxi en om 19.15 uur aankomst airport Surat Thani. Hier nachtje slapen om vervolgens morgen om 11.00 uur naar Bangkok te vliegen.

1. Ine Vos:
    14 augustus 2017
    Wat een mooie dingen hebben jullie meegemaakt en gezien!
    Goede terug reis en tot snel! Xx
  2. Inge:
    14 augustus 2017
    Wat ging dat snel voorbij, komt natuurlijk door al die leuke verhalen. Wordt wel ff wennen straks zonder....
  3. Lies:
    Echte bye, bye foto's van een hele prachtige en fijne vakantie met z'n vijfjes tot donderdag en een goede vlucht
  4. Miranda:
    15 augustus 2017
    Wat hebben jullie ongelooflijk veel gedaan en wat heb ik genoten van jullie verhalen en foto's. Jaloersmakend hoor. Het zal weer wennen zijn om het gewone leven op te pakken. X